سه شنبه ٠٨ فروردين ١٣٩٦-
انتخاب زبان | ورود به سایت
صفحه اصلي > اخبار 


      
 
 
 
 
 
 
 

دکتر سراییان: توجه ارایه سرویس های نوین، رویکرد مهم شرکت مخابرات ایران است

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر سراییان، مدیرعامل شرکت ضمن بیان این مطلب افزود: جنس خدمات ارتباطات بر پایه فناوری های روز است، از اینرو باید همواره خدمات جدید و به روز به مشتریان ارایه دهیم.

 

وی رضایتمندی صددرصدی مشتری را در گرو توجه به نیازهای او دانست و تاکید کرد: امروزه قطعا مشتری خدمت با کیفیت و بدون اشکال از اپراتورها می خواهد، اگر رضایت او را در این زمینه کسب کنیم به سمت توسعه پایدار پیش خواهیم رفت.

 

دکتر سراییان، حفظ مشتری را یکی از نشانه های موفقیت هر سازمان دانست و گفت: اگر مشتری در دریافت خدمات خود رضایت داشته باشد، همواره به عنوان مشتری دایمی خواهد ماند. توجه شرکت مخابرات ایران به این امر، یک ضرورت است.

   نسخه چاپي   
ارسال به دوست  
 
 
 
 
 





 





آمار بازدید

بازديد اين صفحه :193824

بازديد امروز:1953

کل بازديد سایت :7563358

بازديدکنندگان آنلاین :9

زمان بارگذاری :0/3990 ثانیه

اوقات شرعی

خرید شارژالکترونیکی
نظرسنجی

چنانچه باخرابی تلفن ثابت خودمواجه شده اید رفع خرابی راچگونه ارزیابی می نمایید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف
بد

آدرس : اهواز - کیانپارس- خیابان هفدهم شرقی- مجتمع فنی اداری مخابرات

 پست الکترونیکی :portal@ict-khz.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به مخابرات استان خوزستان می باشد

تماس جهت انتقادات و پیشنهادات 33364696-061