دوشنبه ٠٤ ارديبهشت ١٣٩٦-
انتخاب زبان | ورود به سایت
 

 

 

 

مدارك و مراحل وصل مجدد تلفن قطع شده بدليل دخالت در سيم كشي يا تغيير مكان غير مجاز

 

 

 

 

 

مدارك و مراحل وصل مجدد تلفن كه به دستورات مراجع قضايي يا اجرائيات قضايي و ساير ادارات قطع شده:

 

 

         تذكر: وصل هر خط تلفن در هر صورت ( حتي اگر توسط اجراي احكام دادگستري، دارائي، دفتر بازرسي ، ايجادمزاحمت و 000 تلفن قطع شده باشد) پس ازواريزي مبلغ 5000 ريال به حساب مخابرات صورت مي گيرد.

 

 

 

 

مدارك و مراحل قطع يا وصل تلفن به درخواست مشترك

 

 

 

 

 

 

مداك و مراحل قطع يا وصل مجدد تلفن قطع شده به دليل مزاحمت بار دوم

 

 

 

 

 

 

مدارك و مراحل قطع يا وصل مجدد تلفن به دليل عدم پرداخت صورت حساب

 

 

 

 1.    وصل هر خط تلفن در هر صورت ( حتي اگر توسط اجراي احكام دادگستري، دارائي، دفتر بازرسي ، ايجادمزاحمت و 000 تلفن قطع شده باشد) پس ازواريزي مبلغ 5000 ريال به حساب مخابرات صورت مي گيرد.

 

 

2.    اگر در نظر داريد از تلفن براي مدتي استفاده نكنيد بهتر است به امور مشتركين مركز خودمراجعه وتقاضاي قطع موقت تلفن را بدهيد.

 

 

6.    وصل تلفن با حضور مشترك ياوكيل قانوني وي و ارائه مدرك شناسائي معتبر وتسويه حساب آخرين قبض آبونمان و درخواست كتبي وصـل امكان پذير خواهد بود.

 

 

7.    درصورت اعتراض مالك به قطع و يا وصل تلفن (‌ بنا به درخواست استفاده كننده و يا بالعكس ) امور مشتركين مركز درخواست مالك تلفن را ملاك عمل قرارداده ، استفاده كننده را به مراجع قضائي راهنمائي مي نمايد.

 

 3.    براي قبول تقاضاي قطع موقت، حضور مشترك يا وكيل قانوني وي و ارائه مدرك شناسائي و آخرين قبض مصرفي پرداخت شده الزامي است.

 

 4.    درصورت قطع موقت تلفن، آبونمان ثابت و هزينه حداقل مصرفي ( 200 پالس در هر دو ماه ) محاسبه و بصورت قبض به مشترك ارائه ميشود.

 

5.    صورت حساب كاركرد تلفن شمابصورت يك قبض دو ماهه توسط پست توزيع و به مشترك تحويل مي شود، در صورتيكه قبض بموقع تحويل شما نشود به امور مشتركين مركز مربوطه مراجعه نموده نسبت به اخذ قبض المثني و واريز بموقع جهت جلوگيري از قطع تلفن اقدام فرمايند.

 

 

 

  

آمار بازدید

بازديد اين صفحه :12458

بازديد امروز:311

کل بازديد سایت :7637738

بازديدکنندگان آنلاین :9

زمان بارگذاری :0/1406 ثانیه

اوقات شرعی

خرید شارژالکترونیکی
نظرسنجی

چنانچه باخرابی تلفن ثابت خودمواجه شده اید رفع خرابی راچگونه ارزیابی می نمایید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف
بد

آدرس : اهواز - کیانپارس- خیابان هفدهم شرقی- مجتمع فنی اداری مخابرات

 پست الکترونیکی :portal@ict-khz.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به مخابرات استان خوزستان می باشد

تماس جهت انتقادات و پیشنهادات 33364696-061