سه شنبه ٠٥ ارديبهشت ١٣٩٦-
انتخاب زبان | ورود به سایت
 

مدارك و مراحل درخواست كنترل و كشف مزاحم تلفني

 

 

 

1.    در صورت وجود مزاحم تلفني، به مركزي كه تلفن در محدوده آن قرار دارد مراجعه و با ارائه آخرين قبض تلفن و كارت شناسائي درخواست كشف مزاحم شود.

 

2.      روش صحيح استفاده از سرويس كشف مزاحم توسط پرسنل مخابرات به متقاضي آموزش داده مي شود.

 

 

 

 

آمار بازدید

بازديد اين صفحه :16052

بازديد امروز:349

کل بازديد سایت :7641163

بازديدکنندگان آنلاین :11

زمان بارگذاری :0/0937 ثانیه

اوقات شرعی

خرید شارژالکترونیکی
نظرسنجی

چنانچه باخرابی تلفن ثابت خودمواجه شده اید رفع خرابی راچگونه ارزیابی می نمایید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف
بد

آدرس : اهواز - کیانپارس- خیابان هفدهم شرقی- مجتمع فنی اداری مخابرات

 پست الکترونیکی :portal@ict-khz.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به مخابرات استان خوزستان می باشد

تماس جهت انتقادات و پیشنهادات 33364696-061