سه شنبه ٠٨ فروردين ١٣٩٦-
انتخاب زبان | ورود به سایت
صفحه اصلي > خط مشي كيفيت 

 


خـط مشـــي كيفيـت

 

 

 

 

 

شركت سهامي مخابرات استان خوزستان بعنوان يك شركت ارائه دهنده خدمات مخابراتي همواره ارتقاء كيفيت و بهبود مستمر خدمات را مدنظر داشته و در همين راستا مديريت شركت با الگو قراردادن سيستم مديريت كيفيت براساس استانداردجهاني  ISO 9001 : 2000 و استقرار آن ، تعهد خود را مبني بر انطباق با قوانين جاري ، توصيه هاي اتحاديه جهاني مخابرات  ( ITU )  

 

 

¯

 

 

¯

 

 

¯

 

 

¯  استفاده بهينه  از تجهيزات ، منابع و امكانات موجود بمنظور افزايش كيفيت خدمات ،            كاهش ضايعات از طريق استفاده و بكارگيري آخرين فن آوري  IT

 

 

¯

 

 

¯

 

 

¯ فراهم نمودن مقدمات مديريت كيفيت فراگير  ( TQM )

 

 

مسلماً تحقق اهداف فوق جزء در سايه همكاري و تلاش وافر همكاران ميسر نميگردد .

 

مديريت و كاركنان شركت در راستاي اهداف فوق خود را متعهد و ملزم به درك و اجراي سيستم مديريت كيفيت در كليه سطوح كاري مي دانند .

 

 

 

 

در چارچوب ضوابط و دستورالعلمهاي مربوط

 

 بهبود مستمر اثربخشي سيستم مديريت كيفيت بمنظور جلب رضايت مشتريان و   برآورده كردن نيازمنديهاي آنان

 

ارتقاء دانش ومهارت فني وايجاد انگيزه در نيروي انساني بعنوان ارزشمندترين سرمايه هاي شركت ازطريق آموزش،افزايش مشاركت كاركنان وايجادمحيط مناسب كاري

 

 

  نگهداري بهينه از تجهيزات و شبكه مخابراتي استان بمنظور به حداقل رساندن خرابيها و كاهش هزينه هاي مربوطه

 

 توسعه شبكه مخابراتي استان بمنظور استفاده آحاد مردم از امكانات مخابراتي

 

 برنامه ريزي و اقدام جهت افزايش بهره وري و ايجاد تحـول اداري

 

و درك و انتقال نيازمنديهاي مشتريان بشرح ذيل اعلام مي دارد :

 

 

 

 

آمار بازدید

بازديد اين صفحه :9578

بازديد امروز:1975

کل بازديد سایت :7563380

بازديدکنندگان آنلاین :11

زمان بارگذاری :0/1450 ثانیه

اوقات شرعی

خرید شارژالکترونیکی
نظرسنجی

چنانچه باخرابی تلفن ثابت خودمواجه شده اید رفع خرابی راچگونه ارزیابی می نمایید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف
بد

آدرس : اهواز - کیانپارس- خیابان هفدهم شرقی- مجتمع فنی اداری مخابرات

 پست الکترونیکی :portal@ict-khz.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به مخابرات استان خوزستان می باشد

تماس جهت انتقادات و پیشنهادات 33364696-061